IDeal plugin needed for NopCommerce 2.3

This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.
11 years ago
Zodra de code ingechecked is, zal ik je het laten weten.
11 years ago
sjoerdvb wrote:
Ok cool!
Ik ben zelf nu bezig met de huidige versie van CodePlex, ben al een eind gekomen maar blijven wat foutjes in zitten.
Ik zal in ieder geval de CodePlex pagina in de gaten houden.

Edit:
iDeal betaling (test) lijkt wel goed te lukken, mis alleen nog een route voor de OmnikassaReturn pagina.


Hallo Sjoerd,

ik heb de code ingecheked.
Het is een eerste werkende opzet voor Nop 2.80, hierbij de wijzigingen:

- Compatible met nop 2.80
- Bij het verwerken van de transactie (request vanuit de OmniKassa server) wordt nu altijd de seal gecontroleerd (erg belangrijk tegen tampering)
- Als een betaling fout gaat (het gebeurt helaas regelmatig met de OmniKassa) kunnen we nu de eventuele aanvullende requests verwerkt worden
- Code refactoring

Je kan de source code downloaden via https://omnikassa.codeplex.com/SourceControl/changeset/view/bcc74a3ea62c#
In de map /Payments.OmniKassa staat de release dll en de description.txt
Of je kan natuurlijk de solution openen en zelf builden ;)


Ik hoor het graag of het goed werkt, eventuele aanvullingen hoor ik graag, dan kan ik de definitieve versie maken!
11 years ago
Bedankt voor de snelle check-in!
Ik gebruik de source omdat ik nog wat andere aanpassingen heb in code.
De eerste test ging prima via de test omgeving van de Rabo OmniKassa!
Deze en volgende week ga ik wat uitgebreider testen, mocht ik wat tegen komen zal ik dat zeker delen.

Gr,
Sjoerd
11 years ago
Graag gedaan!

ik ben wel benieuwd wat voor aanpassingen je gaat doen, als ze handig zijn kunnen we die mergen in de code :)
Ik kan je toevoegen als contributor.
11 years ago
Ik heb geen aanpassingen in code van jouw plugin gepland, wel aanpassingen in andere delen van nop en plugins.
Inmiddels heb ik het een en ander kunnen testen in 2 verschillende show projecten.
Het werkt allemaal goed maar een klant is nu naar de ABN Amro gegaan, dus daar moet ik iets anders voor gaan verzinnen.
11 years ago
sjoerdvb wrote:
Ik heb geen aanpassingen in code van jouw plugin gepland, wel aanpassingen in andere delen van nop en plugins.
Inmiddels heb ik het een en ander kunnen testen in 2 verschillende show projecten.
Het werkt allemaal goed maar een klant is nu naar de ABN Amro gegaan, dus daar moet ik iets anders voor gaan verzinnen.


wat jammer, ik heb toevallig vandaag nieuwe features ingecheked, maar wie weet, misschien heb je de plugin weer nodig voor en andere klant.
11 years ago
Ik heb de plugin zeker nog wel nodig, er zijn 2 projecten en een daar van gebruikt een Rabo rekening :-)
11 years ago
Hallo

i have develpped a pdf plugin and added the code to “complete.cshtm" like that "<a href="/plugin/pdf/ + Model.OrderId">Callpdf</a>" but my plugin not call the parameter OrderId , "Public Actionresult print (int orderId)"

how can I solve the problem

Thanks
This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.