Danish Language Pack v1.5 comming up

This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.
14 years ago
Hi,

I'm currently working on a Danish language pack for v1.5.

Update: Unknown finish date...
13 years ago
Hey,

Do you have idea when you are finish ?
If needed i can give you a hand.

Bjarne
13 years ago
Hej Bjarne,

Du skal være YDERST velkommen til at hjælpe. Der er jo sygeligt meget tekst :-)

Du kan hente filen her: slettet

Status er pt at der er oversat t.o.m linje 2350 (administrationen) samt fra linje 3749 til 4286 (alt vedrørende butiksdelen). Der mangler således fra linje 2351 til 3748 samt nogle MessageTemplates sidst i filen.

Du må meget gerne ta fat på linje 3000 og frem til 3749 eventuelt?? og gerne mere hvis du har mod på det. Hvis du sender mig dit arbejde via mail så kan jeg løbende ligge en opdateret version op på min server som folk kan hente.

Hvis du lige meddeler mig hvad du tager fat på inden du går igang så undgår vi evt. dobbeltarbejde.

Mvh

Kasper Horup
13 years ago
Jeg vil gerne hjælpe, men jeg har lige skrevet under på en større kontrakt som løber over de næste par mdr., så jeg får nok ikke tid til at oversætte ret meget før efter ferien :(


Bjarne
13 years ago
Er det en opgave jeg skal hjælpe dig med at løse? ;-)

Bare iorden, hvis du skulle gå hen og få tid så giv lyd om hvor du tager fat fra.
13 years ago
Hva så drenge er der langvej endnu ? :) venter spændt ;)
13 years ago
Det er lidt småt med tiden og hjælpen men det foreløbige arbejde kan hentes her:

http://netboss.dk/Download/v1.1_language_danish.zip

Alle er selvfølgelig velkomne til at give en hånd med...

Filen er klar til import hvis man kan leve med at der mangler at blive oversat noget i administrationsdelen. Selve butikken og skabeloner til email er oversat.
13 years ago
Hejsa. Har også skrevet dansk nu. Så ikke denne post før nu.

Jeg har omskrevet alt, dog ikke admin'en (kan heller ikke se pointen i det :P)

Anyways. Kigger på jeres snarligt og ser hvilken der er bedst....
13 years ago
Hvordan er det nu man ændre sproget. Hvis jeg køre scripten over min database får jeg den her fejl:

Incorrect syntax near '<'. Incorrect syntax near 'log'. An expression of non-boolean type specified in a context where a condition is expected, near 'are'. Incorrect syntax near 'log'. Could not locate entry in sysdatabases for database 'this'. No entry found with that name. Make sure that the name is entered correctly.

På forhånd tak
13 years ago
Er ikke lige med på hvilket script du prøver at køre?

Jeg har kun lagt en XML fil ud som kan importeres via administrationsmodulet.
This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.