video on nopcommerce (youtube)

This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.
13 years ago
Hello, friends.

I wonder if anyone has any plugin to add url to videos on the products. I'm not talking about putting hardcode in the product description, but in the administration to subscribe to videos related products.

I worked with Oscommerce, oscommerce is the community had a nice and simple plugin.

Anybody here have any plugin for videos on nopcommerce?

If not I wonder if someone would help me in this development.
1st Tab to register a product, like images, but links to videos (youtube)
2 nd one page (front end) listing all the videos registered.
3rd at page (front end) description of the products show the videos of this product.

Ola, amigos.

Eu gostaria de saber se alguem tem algum plugin para acrescentar url de videos nos produtos. Não estou falando em colocar hardcode na descrição do produto, mas na administração para cadastrar videos associados ao produtos.

Eu trabalhava com Oscommerce, é na comunidade do oscommerce tinha um plugin legal e simples.

Alguem aqui tem algum plugin para videos no nopcommerce?

Se não tiver gostaria de saber se alguem gostaria de me ajudar neste desenvolvimento.
1ª uma Tab ao cadastrar o produto, igual imagens, porem links de videos(youtube)
2ª uma pagina (front end) listando todas os videos cadastrados.
3ª na pagina(front end) de descrição do produtos mostrar os videos deste produto.
13 years ago
Check https://www.nopcommerce.com/p/177/product-specification-value-mod.aspx
This topic was automatically closed 365 days after the last reply. New replies are no longer allowed.